my 1st blog

huhuu...this is my 1st blog...so mgkin ade kekurangannye..sbb masih dlm cobaan..hahhah...huh mlm ni 1st time aku bt double shift...mlm ni aku cover faisal..haha..nnt die cover aku plak,lepa saku blk dr kelantan nnt..wah bestnye..lame gak la aku cuti...5hari tu..huh best best....meninggalkn kerja aku...hah tp yg xbest nnt mesti malas nak kerja..
waaaaa bosan tul.....ni la die time study nak kerja..da kerja ade gak yg xbest nye..tp setelah 9bulan aku bergelar Technical Assistant kat TM ni...aku da dapat pki kete sndr..<>..gmbr kete aku ade dlm hp ni..tp xde cable la plak nak bwk kuar utk di show dlm blog aku ni...aiiiyaaa...xpe nx time la aku letak gmbo kete tu...
opppsss da kul 1pg da, patutla ngantuk gile...jap lg selamat la ni..ehehehhe
okeyla aku benti sini dl la..kang klu ade lh bende nak di merepekan kat sini aku taip lagi..heheh...daaaaa roger keok...

0 menepek jejak: