B.a.d.m.i.n.t.o.N

~main apo tu bang oii...huhuu..ni la lawannye...team merah VS team cokelat....aku dgn heroku satu gang then matyo n his wife (ida) satu gang...ni first time la kiorg main badminton sesame..yela ssh nak set time..aku keje shift..diorg sume (termasuk heroku) keje on opis hour... slalu aku main badminton ngan opismate je on 1st day off lepas hbs keje mlm..blk pg tu trus g main badminton...tghrai baru blk uma...best sbb da lame aku x bersukan sejak hbs study..dl aku xminat sgt badminton ni..minat tgk aje...skrg da minat, smpi aku da berjaya beli raket baru..hahahah..next post aku letak gambar reket baru....



~inilah lagak dear heroku yg sedang main badminton...tu tgh nak serv tu...bt aksi dl sebb nampak aku pegang hp tgh focus kat die nak amik gambo..hehheheh~









~cukup utk cerita badminton kali ini...~

0 menepek jejak: