~~ tengok wayang ~~


~~ 24 July 2009, aku,mai n kak teh g tgk wayang kat TGV mines..huuhuhu..saje layan cite cm ni..rasenye la ni 2nd time aku tgk cite seram kat wayang...1st time ngan member lame aku,miss nanafarhana tgk ju-on rsnye..ms kat kuantan dl...skrg miss nanafarhana da jd tutor kat UIA College...
okey berbalik pd cite ni: kami bertiga menonton cite ni jam 0845mlm...da xramai yg tgk..mai amik aku kat umah..sblm tu die amik ateh dl kat bangi..then aku plak yg kene drive kete die..hahaha..xpela,smpai umah mai,ateh n mai nak shower dl..aku da lepas shower sbb blk keje kul 3 on dat day..siap basuh baju lg.hehhe..
then dlm kul 820mlm baru gerak dr umah die..hampeh..da la perut lapo neh..
mai kate," alo lo syiannye oleen,kite bli popdog yea" ..eh popdog? ape itu popdog?..hahahhaa
mai tersalah sebut..die campur skali hotdog and pop corn..so jdla popdog...ahhahaha...
dlm wayang, takut gak memule sbb kami org yg depan antare penonton mlm tu..nak tkr dok blakang da segan..hhuhu so ddk je la kat sit tu..mai dok tgh sbb die takut...takutnye sampai xmo pegang bucket popcorn tu sbb takut die terkejut nnt terlambung bucket tu..huhu hampeh tul...hahhah
so lepas ni..aku rs cm nak tgk Final Destination 5 pulak..gezet die cm best..huhuhu..*dear jom kite g tgk nnt nak?hhehe*

0 menepek jejak: