~~IKEA~~

21 Julai 2009..arini 1st day off...keje mlm smlm..hbs keje kul 8pg...trus g breakfast then g main badminton ngan bdk2 bwh...ramai gak yg men arini...syiokkkk....hbs men dlm kul 1230..pastu nak blk,tayar kete bdk umah aku plak pecah, so kene la tukar dgn tayar spare...encik amir la jd pomennye...hehehehe...

da ciap,kami pun decide g mkn...mcm biase la port mkn kami..kembangan paradise...nyum nyum nyum mkn...kul 1415 kami balik umah n siap2 utk ke IKEA...yeehhhahaaaa!!!...encik mizi n cik ain ajak saye ke IKEA...saye pun ape lg...MR.Dear kasik green light... *tq Dear*... laju aje la saye siap..hahaha

alamak gambar bwh tu tertutup pulak muke saye...binatang yg saye pegang tu adalah giraffe..tu saye beli utk anak buah saye d mlake...special ddcated 2 da cute MUHAMMAD FARI FAKHRULLAH..anak buah ku yg d mlake..ade satu lg binatang yg aku beli...crocodile...yg tu ddcated utk si budak nakal MUHAMMAD AZEF ASYRAAF...abg kpd fakhrul a.k.a akol..



gambar bwh tu salah satu port saye posing kat dlm IKEA..hehhe....dlm bakul plak giraffe tu duduk..hehhehhe...ni 1st time la aku g IKEA...hhahah...rase aku la sblm ni xpnah g lg..xtau la klu aku tetibe ilang ingatan plak..ahhah (rsnye bab jalan xpnah lupe pun..hahha)... *dear, lepas ni kite g IKEA nak....nak cr ilham utk home deco...hehhe*


fuhhhhh punyelah penat berjalan dlm IKEA neh...smpai lapo perut aku...nasib baek ade bekalan air dlm bag aku....[mmg slalu jln memane aku bwk air...-BIO-AURA =) ]

0 menepek jejak: