ketika cinta bertasbih


~~ lagu fav aku skrg ~~..layannn!!

Ketika cinta bertasbih -Melly Goeslow feat Amee

Bertuturlah cinta
Mengucap satu nama
Seindah goresan sabdamu dalam kitabku
Cinta yang bertasbih
Mengutus hati ini
Kusandarkan hidup dan matiku padamu

Bisikkan doaku
Dalam butiran tasbih
Kupanjatkan pintaku padamu maha cinta
Sudah diubun-ubun cinta mengusik resah
Tak bisa ku paksa walau hatiku menjerit

Ketika cinta bertasbih nadiku berdenyut merdu
Kembang kempis dadaku merangkai butir cinta
Garis tangan tergambar tak bisa aku menentang
Sujud syukur padamu atas segala cinta

* penuh makna lagu ni..kalau layan boleh mengalir air mata..tambah plak arini,ari sedih bt aku..sampai migrain aku menangis arini..huuhuh..aku ni mmg xbleh nangis truk2,jadi migrain..aku pun xprasan sejak bile aku jd cmni..agaknye sbb bnyk sgt masalah yg aku fikir...dats y skrg klu aku sedih slagi aku bleh thn aku thn...Ya Allah Ya Tuhanku,hanya engkau yg maha mengetahui segala isi hatiku..mohon petunjuk dan permudahkan segala urusanku..ameen ya rabbal alamin....*

0 menepek jejak: