Berangan..

~~haaiihhhh....dok merayau-rayau ke blog orang len yg same status dgn aku..huhhhh sume tgh berangan mcm2 regarding diorg nye W-day preparation...

sedang asyek merayau2 aku sempat pulak berangan nak buat handbouqet neh...bunge lily...santeq kn? aku da tau nak buat cane dr kain stokin tu..hehhehe...jumpe kat blog mane tah..ade DIY utk bunge ni...huh aku akan buat jugak...sbb cantek gitu n sesuwei ngan kaler tema aku..hehhe..opppsss hopefully aku xkan bertukar kaler themes lg...

okeh...end of handbouqet story..nnt da jd aku hupload ..


smlm aku da jumpe rezza cnfm on canopy..huhuuh arabian canopy...skrg ni mmg bnyk org pki canopy ni..sbb bleh letak kipas cm kat siling umah tu..and canopy jenis ni pun mahal tau klu sewa..1 canopy + meja n krusi+ scallop= RM450..uhuhu klu da amek 4 or 5...x ke da telan dekat 2K...uhuhu..mak aiii...tu baru bab canopy..xmasuk lg yg didalam umah la..ape la bagai...koyak poket mak senah!!!!...
and then yg boleh buat aku and encik tunang sengeh sampai ke telinge.. "rezza kate yg ni da boley save..huh kamu nak sponsor kakak kamu ni?" yaaaa itu yg haku mao dgr hokehhh..heheheh....TQ...aku xkesah org nak sponsor ke x..yg penting aku dpt settle kn bende ni tanpa sshkn ramai org...yela for those yg tau masalah aku skrg,mungkin akan faham...uiisshhh cik leeyana no times for crying yea...sudah!! lupekn kesedihan kamu itu..Allah sentiasa ade disisi kamu...
aku suda agak lega bab canopy..catering...kad...and by end of this month (eh itu birthday aku la) aku nak settle bab baju dua2 belah,pelamin n mak andam...in the middle of april aku nak settlekn brg hantaran utk kakak iparku + adeknye gubah...
terima kasih ya Allah kerana aku masih mampu merasa nikmat hidup didunia mu ini....kuatkn semangatku utk menempuh segala dugaan drMu..aku pasrah..aku redha....

0 menepek jejak: