Checklist....

~~ huh aku rase so many lg yg masih blom settle...hadoiiii..penat la....bukan penat badan..kepale aku penat hokeyyyy!!!..harap maklum!!!~~

1. Kursus Kahwin - done

2. Ambil Borang – not yet
3. HIV Test- not yet
4. Lengkap & Hantar Borang -not yet
5. Tok Kadi – 2 be cnfm with aunty on end of this month



Majlis Nikah (05 jun 2010)- lepas Isyak..

1. Tempah Baju Nikah - done
2. Kasut nikah - not yet ...eh perlukah?
3. Jamuan - Uncle and Aunty- 2 be discuss
4. Kenduri doa selamat and tahlil buat arwah papa- 2 be discuss
5. Yaasin - not yet
6. Paper bag - not yet


Majlis Resepsi (06 jun 2010)

1. Baju Sanding – ** fitting on 19March**
2. Mak Andam/set lengkap pelamin - cnfm after came back from kelantan
3. Pengapit - huh ..sape nak jadi pengapit neh? BFF aku tu sarat plak dat tyme
4. Baju c kecil anak buah aku - not yet
5. PA system and band- cnfm with kazen encik tunang
6. Photographer –not yet
7. Bunga pahar - not yet
8. Bunga Dulang -DIY..in progress..sgt suke aku tgk...
9. Bunga manggar - not yet
10.Hantaran Deco- by my sis in law - not yet
11. Kad Kahwin -in printing session..xsaba aku nak tgk
12. TQ Tag - made by cik Lieyza..get
13. Penanda Arah - by rezza
14. Door gift- in progress
15. Spa -in May
16. Senarai jemputan-in progress
17. Wedding cake - not yet
18. kasut nikah/sanding - not yet

Majlis Sambut Menantu (19 jun 2010)

1. Baju utk majlis - booked *fitting on 19march*
2. Kasut - booked *fitting on 19march*
3. make up - booked

List Hantaran for MR.R

Jam tangan
Kemeja+Handkerchief
Set perfume
belt+wallet ~done~
Al-Quran +tasbih
Kain pelikat ~done~
Coklat/Kek
Cincin
sirih junjung
Buah-buahan
Coklat


List Hantaran for Mrs.R - March

sirih junjung
mas kawen+gelang tangan
telekung+al-Quran~done~
Set perfume+body care
baju kurung+tudung ~done~
handbag+kasut
Jam Tangan
Duet Hantaran
kek
Buah-buahan

~~ haihhh..bnyk lg ni nak kene buat..haloooo cik ni da bulan 3 wokehh...sile jgn bersenang lenang lagi..~~

1 menepek jejak:

anak aris said...

aku leh jd pengapit xpun minah kepit.mau...heehhe