crita di mlm nikah...

~~ huhu spatutnya tok kadi n da gang dijadualkan sampai pukul 8mlm..dan majlis nikah start pukul 830mlm....mak andam dtg pukul 645ptg..ngam2 aku siap mandi, mak andam sampai nak menenyeh make up kat muka aku....huhu dlm pukul 815mlm, rombongan pihak lelaki sampai...aku pon dok tanye kat kakak aku,tok kadi da sampai ke? kakak aku kate blom..huh lega...jgn tok kadi smpi dl plak...huhuh..naya kene tanye mcm2 nnt..hhehe...


xlame pastu, OP aku smpi ..kakak aku bwk trus masuk bilik...(OP tu kawan skolah kakak aku dl) sempat la berposing...kekok gak aku nak posing2 ni..segan la nyah...hahhaha....xlame pastu cik belle sampai ngan classmate lame aku....wahhh sgt gembira..da lame xjumpe Dee....da kul 845mlm aku dok tanye kat org yg jenguk2 bilik pengantin,tok kadi xsampai lg ke? diorg pon menjawab...tok kadi dtg kul 10....haiiiyyooooo.....aku da cuak..tp bl fkr2 blk,ok gak tok kadi da lambat....sure xbnyk tanye..heehhe..
dlm pukul 1030mlm, dgn sekali lafaz aku telah selamat dipertanggungjawabkn kepada Mohd Radhi bin Ruslin Nor...sayu rase hati ni, sbb papa da xde nak tgk anak bongsu die ni berumahtangga....
ni gambar dr unofficial photographer....layannnnnn...


~~semoga hidup rumahtangga kami diberkati dan diredhai Allah~~ ameen...

8 menepek jejak:

Cik Belle said...

=) suka kek tuh. hihi

Leeyana said...

keras kek tu...siap ketar2 tgn nak potong..haha

sk said...

lagi? lagi? we want moreeee.. hehe

Nurulhuda|Adlie said...

1030 malam? my god mesti rasa lamanyaaa tgu nak nikah, hehe.. ramai sangat ek menikah masa yg sama?

tapi takpe, dah selamat, 1030 pun 1030 la kan, hehe..

Miss Q said...

congrats dear! Sorry sgt x dpt dtang

Leeyana said...

sk--> hehe...nnt i masukkan lg yea cik SK... =)

huda--> haaa tau xpe...mmg lame menunggu,xcaye tanye cik belle..hheh

qast--> TQ darl...xpe...pray for us k...=)

cik yaya said...

tinggi nye laki ko lyn.mama n kak nana kem salam!

Leeyana said...

yaya--> ha tau xpe...gambar last tu plg klakar...aku menjengket,die membengkok lutut...ahhah..tu yg gelak semacam..

die terlebih tgi ye,bukn aku yg kurg tgi..hahha

wasalam..krm slm diorg semula ek..