we proud of u...

~~kali ni aku nk mencoret ttg adik iparku n his gf plaks...hikhikhik...

farid is my adik ipar yg ke 3 who is anak keempat dlm 6 beradik...yess my asben is da eldest...farid ni bleh dikatekan anak harapan dlm kluarga la...sbb die mmg pandai dr kecik...his UPSR,PMR & SPM are perfecto!!...die one of ex-farisians..(sek.men.sains tengku faris petra,KB kelantan)..skrg die study kat UNITEN major in Electrical Power Engineering...ms first time die masuk Uniten, ms tu aku n hubby xde ikatan lg...kami (Mr.hubby family n I) pegi anta die register kt Uniten..aku ingt lg dat time aku demam n batuk yg truk...tp aku nk jugak ikut..heehe..Farid masuk Uniten belom pun result sebenar SPM kuar...die amek pra-u..cm matrik la..

my FIL ckp,result mule2 die cm risau jugak..yela mungkin die xfhm lg care2 nk mengire pointer ni..cm aku gak dl..buat xtau je..padahnye nahhh amek kau..result part 1 aku cm nk terjunam....huhuhu..tp afta 2sem aku bangkit smule...hoiii afta 2sem baru bangkit...huhuhu..

tp skrg Farid da masuk kelas major n da sgt expert dgn dunia Uniten...aku rase die da sgt2 boley work up wif his study n student life kt KL ni....n for past a week,aku bru dpt search FB die..teng teng teng....hehe...n status Fb is in relationship ....teng teng teng lagggiiii...^_^...

aku pun dgn seboknye menerjah la pulak fb sidia yg sdg in relationship wif my BIL itu.....aku as kakak ipar rase bertanggungjawab utk tau dgn siapa die berkawan...ma n abah jauh..so dgn kami n adik ipar aku yg sorg lg kat sg.buloh tu la plg dekat ngan die...tmbh pulak aku xde adik, jd lg sgt bersemangat utk jage adik yg da besar ni..hehhe...

bile aku dok tgk fb die,rupenye gf die pon ex-farisians....ms aku add die tu..die baru mendarat kat bumi Rochester...(klu xtau mane rochester, sile tanye encik gugel...)die sblh ngan New york la gitu....name cik adek manes tu..Anis....

owh rupenye Anis ni ade dtg ms kenduri kawen kami di kelantan side...yela dat time aku xknal lg kn..tp ms mlm lepas kenduri tu ade la ma dok cite..ade antare kalangan kawan2 Farid yg dtg tu dok senyum2 kat ma...hehehhe....*dont worry Anis,Family En.Ruslin Nor sgt cool..hehe*....
Aku xsempat nk borak2 ngan Anis panjang lg..sbb beza waktu malaysia-rochecter adalah 12jam..huhu..dr ape yg aku dpt agak Anis ni mungkin student tajaan MARA or JPA..sbb die bt pra sblm terbang ke US kat Intec Shah Alam...yg sempat aku tanya Anis..die amek course - Biotech di RIT (Rochester Institute of Technology) ,3 tahun die akan menuntut ilmu di perantauan...lame tuh..mungkin bg kite yg berada di malaysia ni rase kejap je kot..tp bg die yg berada jauh beribu2 batu dr family,ddk di negara asing...mungkin sehari da rase bagai setahun..

xpe Anis...jgn risau, we'll always support u...kami disini doakan yg terbaek utk kamu disane...yg penting jgn lupe solat walau dimane kamu berade...akak fhm perasaan kamu berdua tika ini...tambah2 plak...skrg farid berada di dlm Wad akibat denggi...InsyaAllah jgn risau yea Anis..big boss yg jage sure OK...hehhe

Anis n Farid
*sorry akak copy dr fb kamu.hee~*


p/s---> buat Farid n Anis... study smart okeh..both of u adalah harapan keluarga...Anis jage diri molek2 ddk di perantauan...always remember dat we're gadis melayu... =D

anis,keep on blogging...i've read yours...hehhe

0 menepek jejak: