bantuan utk cik fia..hhehe~~

uhuhu..sedang aku melompat2 ke blog B2B, aku rase terpanggil utk membantu cik fia pasal soalan yg bermain di mindanya..huhu terjah persoalan itu blog nye<-----[klik]..cheewahhh ... pasal boley x nk letak atas dulang kasut n enbeg yg diff jenama...uhuh..xsalah..ni i tunjuk gmbr hantaran i yea cik fia...i ni jenis yg ssh nk pki enbeg yg keras n tegak2 cm yg senang letak atas dulang tu...tp sbb member kate atas dulang biarlah enbeg yg tegak senang die nk letak n nmpk cm gojes sket kt atas dulang...so i pon bli aje la kt Jusco time sale enbeg tu..



so tu la hantaran kasut n enbeg i...enbeg tu jenama Coloris (kesah ape glemer ke x..hahha)...kasut jenama Sembonia..tp klu boley jgnla laen kaler plak sis..biar jenama lain2 xpe..hehhe..jnji kite suke..Alhamdulillah xde org pon tegur mase kawen aritu..klu xnk bg org prasan pun, nnt suh la yg tkg gubah hantaran tu tutup sket kt jenama kasur ke cm letak bunge ke [mcm dlm gmbr hantaran ku itu..hehe]

okla semoga entry ni dpt membantu cik fia dlm urusan preps kawen yea...xlame dah tu kn...
slamat membuat preparations...selamat berpuasa n selamat hari raye juga...hehhehe

3 menepek jejak:

fia said...

salam sis tq 4 information tu..memang berguna.so fia dah yakin untuk campur kan jenama...tq ya..

fia said...

lupa lak nak cakap selamat berpuasa ya...n i link u

Leeyana said...

salam..okey fia...sgt gumbira dpt menolong kamu... ^_^