mmg saye jeles....

hihihi..sure bikin hot saje tajuk entry aku...hahahhaa

aku bukan jeles ngan my boocuk Mr.Hubby la...ni haa...dgn si bdk yg tercampur jauh nun di perantauan..hihiih..my Bro in law's GF...anis...aku da penah bt entry pasal diorg mase Anis nk berangkat ke US aritu...---->(KLIK) utk entry dl

skrg kn da masuk bulan disember so da semestinye xlame lg mau xma
s..huhuh...kt barat da start la wintersonata....eyh winter monsun nye..huhuh...so Anis slalu la dok upload kt fb die gamba die maen snow...wahhh serius aku sgt la jelesnye..huhuu..ntah bile la kan aku dpt jejakkn kaki kesane...

layan aje la gamba betapa riang ria nye kanak2 ni maen snow....

ha tgk tgk...siap golek2 lagi atas snow...atas jalan tu korg tau x...hah satu lg..tu die pki suar tido...hahaha...*anis mmg saje akak tulis...haha..sile malu skrg..* sblm die maen snow tu,aku dok skype ngan die,die tunjuk baju winter die cm cendawan tu..ahhahaha

yg ni die ngan roomate die bt .....akak curi jugak anis..ahhaha..tgkla betapa gigih kakak kamu ni mencurik gamba kamu...ahhaha...jange maroh deh..muaahhh..

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
last but not least...

ni mmg aku request kt die..hihiihi.....xdpt pegi pun...ade jugak name ku terukir disane..hehehheh

buat anis sayam....thanks alot bebeh....

2 menepek jejak:

::a.z.i.d.a.h:: said...

waaaaaa....bestnya...teruja nih...

iedayah said...

jenjalan cni..nice blog!