n3 release stress..

okeh..kali ni buat n3 release stress sket dgn melayan gamba anak buah aku...keh keh keh...

ni anak abg aku yg sulung = Muhammad Azef Asyraaf Bin Azulri

umur : 4tahun...skrg dah masuk skolah tadika..die ni manje sket ngan mama die...



bawah ni plak adik die = Muhammad Fari Fakhrullah Bin Azulri

umur : 2tahun....bulan 10 nnt dpt adik baru...poning la mama kamu berdua...huhuhu


ni anak buah aku yg belah abg aje..belah kakak aku ade lg 3org...2 lelaki,1 gegirl..yess daku hanye ade sorg anak buah pompuan...anak kakak aku yg sulung darjah 6-lelaki..2nd darjah 1-pompuan n 3rd 3tahun-lelaki....wahhh ramai dah..bulan 10 menambah sorg lg...hopefully perempuan...suda ramai askar neh...asyik gado aje bile jupe...xpcially yg berderet umo 2thn,3thn n 4thn tu...uhhh jadi tarzan mama2 mereka....keh keh keh...

saje aku buat entry ni..nnt hupdate bab kawen lg ek....daaa~~

0 menepek jejak: