Hanya tuhan yang tahu...

~~bunyi tajuk entry tu mcm nasyid nyanyian UNIC...tp ia berkisarkan cinta...hal entry aku ni bukan la berkisarkn cinta....

skrg ni mood aku xmenentu..kdg2 nk marah....kdg2 rase nk menangis...xtau nk cite cmn n kt sape...iye aku da ade suami..tp kdg2 ssh gak nk cite n cari ms yg tepat utk berkongsi isi hati ni dgn suami..yela kdg2 die blk keje da pnt,nk rehat2..aku mls la nk kacau die sgt dgn bende2 ni..aku klu da start cite sedih2 ngan Mr.Hubby ni, sure air mate aku meleleh dgn derasnye n mengakibatkan banjir di satu sudut rumah kami..hhuhuu...aku ni plak jenis xbleh menangis "selok" sgt..kang migrain...aku pon xprasan sejak bile jd cmni....padahnye lepas menangis tu aku tido,baru ilang migrain nye (kdg2 xilang jugak..huhu)

setelah berumahtangga ni, aku nk bukak buku baru dlm hidup aku..mane yg xperlu aku amek tahu...aku nk abaikn..bnyk lg benda lain yg perlu aku buat..kdg2 kite bt xtahu hal org pon,org plak sebok jd batu api..padahnye diri sndr jd mangse keadaan...pnah jugak 1 mase dl, aku share ngan suami hal ni.. die kate abaikn aje, mulut org kite payah nk tutup..slagi die xpnat slagi tu la mulut die n otak die ade idea nk mengate...

Ya Allah Ya Tuhanku..aku memohon padaMu ...Kau kuatkanlah hatiku dengan dugaanMu ini..Kau perbetulkan dan sucikanlah hati & jiwaku ini...Hanya Kau yg tahu isi hatiku...


Hanya padamu tempat aku memohon dan berserah..
ameen Ya Rabbal Alamin

0 menepek jejak: