buaya darat..buaya tembaga....

huh..aku sgt tidak puas hati skrg ni dgn buaya tu...mmg aku xsangke sgt2 perangai die cmtu...mengucap panjang aku...

*aku tau kau selalu bace blog aku ni encik buaya, aku doakan ko cepat sedar atas ape yg kau buat ni...biar Allah yg balas atas ape yg kau buat*

encik buaya,maaf kerana aku menggelarkn kau begini..sbb before this aku da bnyk sbnrnye dgr cita pasal ko..tp aku just ignore semuanya sbb aku knal ko bukan begitu sepertimana cerita dr mulut org yg aku dgr..niat aku baek nk satukan kau dgn insan yg aku knal da lame dan aku anggap seperti adik aku sndr...dl kau pernah cerita tentang bekas gf kau yg xmau kawen ngan kau...*wallahualam smda cerita kau ni benar atau x*

aku xmarah kt kau,cume aku kesal kau bersikap cmtu..dan terus persepsi aku pade diri kau berubah...ingt die ade ibu bapa....klu xnk,berterus terang..jgn senang2 kau nk lepaskan tgn!!!

aku tau kau mintak clash dgn die sbb kau da kembali pd gf lame kau kan? aku da tau hal ni lame..cume aku nk tgk sejauh mane matangnye diri kau berterus terang pd die dan memohon maaf pd keluarga die..aku senyap tidak bermakna aku xtahu ape yg terjadi...

ingtla dan fikirlah ,cmn satu hari nnt adik/sedara perempuan kau diperlakukan sebagaimana yg kau lakukan skrg..tidakkah kau pun terase sedih?FIKIRKAN!!!!!....roda tidak selalunye berada di atas...


4 menepek jejak:

...mommy jue... said...

hah.. betul2.. LU PIKIR LA SENDIRI..

::a.z.i.d.a.h:: said...

buaya zaman skrg...pandai baca blog...huhuhu

cik_mila83 said...

salam kak,
saya kakak ipar insan yg teraninya tu.. kami sekeluarga mmg tak sangka dia mcm tu kak.... dpn org nmpk alim.. baik budi bahasa.. masa nak tak sabar2 baru kenal 1 bulan dah ajak kawen.. siap dah bincang kedua pihak n dah tentukan majlis tunang n sanding... pastu mintak tangguh sbb ada kematian dlm keluarga dia... kami semua faham situasi dia... tp yg kami tak boleh terima kak, kalau dia tak suka.. boleh ckp terus terang... ni tak.. sesuka hati dia marah2 adik ipar saya tu.. tengking2 maki2.. dia ingat dia sape??? dia ke yg suap mkn selama 25 tahun adik ipar saya hidup??? abang2 dia pun tak pernah buat dia mcm tu.. maki sesuka hati... dia ingat kami suami isteri tak tahu??? kami pernah dgr mcm mana dia tengking adik ipar saya... uish... garang betul... hahahaha pastu nk clash cuma anta msg dlm fb dgn 2 lagu yg berbunyi perpisahan... oh MATANG nya perbuatan dia tu kak... ckp adik saya tak matang... MATANG ke cara dia tu mintak clash??? mmg sakit hati betul kak.. kami sekeluarga... bila saya sound dia kat fb... cepat2 dia call adik ipar saya nk jupe suami saya... nk tunjuk baik ker??/ tak payah la semua keluarga kita org dah tahu.. n bersyukur adik ipar saya tak kawen dgn org mcm tu... pastu sibuk nk jupe mak mertua saya kat kg... nk buat ape la... kalau nk malukan diri sendri sila la dtg... kami gelakkan jer... tak sangka la.. keluarga org baik2.. perangai mcm tu.. uh memalukan.. sori kak panjang comment.. biar dia bc.. dia tu bukan buaya tapi......

fariha_eha89 said...

salam....

salam...xpatutnye dy buat mcm tu.....xbaek tau...klo gf dy tglkan dy lg,pdn muka dy.....jahat gila wat org mcm tu....utk adek ipar kak mila83,harap bersabar ea....jgn sdey2...pasti ad org laen yg lebih baek utk kamu =)