Muhammad Arief Darwish

ini cerita seminggu lepas...jumaat lepas aku pegi melawat anak buah baru aku kat Klang...hehhe..truje sket tgk baby skrg..maklumla lepas kawen kn..masih belom ade rezeki utk berisi...insyaAllah akan terus berusaha...ameen

so inilah wajah anak buah baru aku...

Muhammad Arief Darwish...lahir 3.08kg...

sampai je aku kt umh kak ipar aku, adik dia tlg bukak pintu,skali kak ipar aku da terkedek2 depan pintu nyambut kami..haihhh terkojut aku baru 4ari die da berjalan jauh2 bagai..yg plg best die ckp...ala xjahit pun..wut? lg la aku terkejut...xjahit? huhuh..die kate haaa laaa da doktor kate xpayah jahit...huhu..waahh mmg cepat la sembuhnye luka tu..huhuh.*kene mintak tips ni bile da sampai waktunye..*


sepanjang aku,Mr.Hubby and Ibu kt sane..baby tido aje...aku da kacau2 die pon xde pun nk menangis ke hape...adoiilaa..geram plak aku cm nk geget je..haahah...at least nk jugakla dgr suare die uk ek uk ek sket2...mintak susu ke...hahaha...

eh eh...tgk ni...Mr.Hubby mau jugak pegang baby...amek berkat sket...hihi...tgk tu..ade rupe jd bapak x?ihihi...

*bang,nape keras je tu?naseb baby tido..hihih*

aku pun xmelepaskn peluang utk dukung,peluk2,cium2 baby ariff...hihii...aku alhamdulillah xkeras pegang baby...yela sejak anak buah aku yg pertama, aku da start pegang baby...and dgn anak buah pertama aku jugak aku belajar macam2 tentang baby..yela mase tu kakak aku duduk skali ngan aku..aku plak mls dok asrama..nek beskal ke skolah..mase tu dok air putih,kuantan...skolah kat SMART....ihii..dekat aje.....sronok je..mase anak buah aku da pandai merangkak,siap die tgu aku blk skolah depan grill umah...haihh..pastu aku naek bilik...die pon ikut aku naek tga..naseb xterlentang jatoh..klu x ucu jugak yg kene hazwan oiiii...skrg hazwan da 12tahun..tgh tgu result UPSR..besar da kamu yea...smoga dpt result yg gempak..n dpt ke boarding school....ameen....

semoga Allah makbulkan doaku....ameen

2 menepek jejak:

QueenBz said...

baby yg comel & sehat.

amin :) same2 kita doa ekk? mane tau rezeki kita baby lahir sama tahun nanti!

Leeyana said...

hiihi..aah balkidz..yg plh sihat among his sibling...hihhi..

insyaAllah..same2 berdoa..moley feel n share parenting guide plak afta dis..hihi