alhamdulillah....

~~wah cik leeyana sgt rajin menukar layout...hahha..ini penangan hati yg sedang berbunga-bunga riang dan gumbira..eccececec..hehhe~~

alhamdulillah segala persiapan berjalan lancar..aku bersyukur ke hadratMu Ya Allah kerana memberi kekuatan buat diriku utk menempuhi dugaanMu ini...

Lepas satu2 berita gembira aku dpt, for da first of coz la pasal bonus..alhamdulillah TM CEO, Dato Zam da umumkan pasal bonus pd isnin lalu..insyaAllah buat pertama kali aku akan merasa bonus n pada waktu yg tepat..(heheh..ade gak yg tetiba benda lain yg bertambah dlm list nak beli kat nilai 3 nnt..hhaha)..second, setelah genap 2 tahun aku menjadi staff di TM Wholesale dimana tempat aku mencari rezeki skrg, pada 1 April 2010 aku dan sahabat yg lain dpt surat lantikan jawatan tetap..yehhaaa!!ade cuti ihsan utk kawen...(wink wink)...Ya Allah sekali lagi rahmat kau berikan buat hambaMu ini..Alhamdulillah...

Third,ni berita dr Mr.R,encik tunangku dpt durian runtuh..mungkin inilah yg org slalu kate..rezeki nak kawen..fourth, ni baru dlm 50% je la..belom sohih lagi..Mr.R dipanggil intervw kat Sunway..aku ade menemani die (chewahhh) ala sbb kebetulan aku keje pg time tu..hbs keje aku teman la die bg semangat sket..lame kemain intvw..ngantuk2 aku tgu..die kate die jawab ok..penemuduga tu pun kate nnt ade head of dept yg die apply tu akan kol utk 2nd time dlm phone klu die layak..alhamdulillah smlm die kate org tu ade kol..semua die jawab ok..lebih kurg setengah jam jugak Mr.R diintervw..org tu kate ramai iyg apply post tu..insyaAllah jawapan akan dpt dlm 2-3 ari..hopefully Mr.R layak utk jawatan tu..

p/s: aku da start gelabah..58days to go..aiyooooo...gembira ade..takut ade...serabot pun yea..adoiiyaiii..YaAllah tenangknla jiwaku..ameen

0 menepek jejak: