sehari di seremban....part 2

..huhu jam di lappyku da kul 3pg dan bertarikh 17/4/2010...aku masih xtido2...uhuhu..dok gigih buat key in rate utk ini...huhuh..semangat giler weh aku neh...hahha...huh esok xtau la kul bape aku bangkit....helloo suda mau jadi si isteri,lagi mao bangkit lewat..hahaa

seronok jugak buat biznez ni...bukan nak ckp pasal duet..tp kepuasan yg kite dpt..ptg td mase dok diskas2 ngan mak andam,cik mai called..tanye pasal kaler cat bilik aku nnt...cnfm kaler yg kami bncg aritu...die dok nak buat deco utk bilik...mmg aku dgn die plan nak deco bilik sndr nnt..huhuh...wahhh sgt xsabar nak deco....yeayy!!!!...

eh lg 49days to go...mak aiiii cepat betol mase berlalu...kelip kelip mate da berlalu dr sehari ke sehari....owh lg 1 berita gembira aku trime..permohonan aku utk masuk kerja normal da lulus..yeayyy alhamdulillah...starting 1st June aku akan masuk normal hour...so sabtu n ahad, coti..hahaah..i like!!!!..Mr.R tersenyum lebar bile dpt tau hal ni...huhu..so xpayah la aku dok susah2 pk nak arrange cuti lg pasni..yela ms aku bujang senangla,urus diri sndr aje..nnt da kawen,sian kat Mr.R..aku keje xtentu mase..pg ptg mlm...offday pon xtentu..and buat silent reader blog aku & juge merangkap sahabat aku..uihhh ko terase ke?hahha..ko xpyh nak mintak masuk normal..cik abg ko kan 1syif aje..ko nak tunang on jun kan kan kan?aku da tau semuanya,harap maklum!!!!

wokeh..times up..aku mao beradu...suda xbleh blah mate ini...

0 menepek jejak: