mood status: DOWN GILER!!!

uwaaaa rase nak menjerit, nak menangis n nak lari jauh2.....

tgh dok facebooking,tetibe dpt notification kakak aku tagged my name in her statement..yg berbunyi begini:


hahaha.. Rosliana Nasri ..5,6,19 n 20 june.. org de kelas sem pndek..hahah!!!!.toing2..
bersamaan :
5 jun - akad nikah day
6 jun - reception day
19 jun - bertandang day
huh..aku bace je statement trus,darah jd gemuruh..rase down nak pengsan sume ade....rase xmo kawen pon ade...mungkin ade yg tertanye kenape ,even kakak aku je yg ade kelas..
buat pengetahuan semua, kakak adalah backbone aku utk semua majlis selain dr Mr.R...iye aku mmg ade masalah besar sbnrnye utk berkahwin ni...1st thing is i cant share it wif my dad anymore (Al-fatihah for him)..2nd berat aku nak cerita hal ni...for those yg tau...sudah berbaldi air mata aku meleleh pasal hal ni....
padaMu Ya Allah aku berserah,hanya KAU mampu beri yg terbaik buat diriku..setelah bertimpa dugaan yg KAU berikan, ku harapkan ada sinar menanti dihadapan.....ameen

0 menepek jejak: