Baik-baik sayang...

huhu aku suke sgt lagu ni...bait-bait liriknye sgt syahdu...dlm kete,kat opis mmg aku dok ulang-ulang lagu ni je...muziknye slow aje...lirik pon best...klu dgr penuh kusyuk, bleh meleleh jugakla...

aku xdpt nk upload dr youtube skrg, sbb update kat opis ni*hah,kantoi..huhu*..opis block youtube..sob sob sob.

ni aku tglkn liriknye...

baik-baik sayang-Wali Band


Aku tak ingin kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku
Kan menghapus dukamu sayang


Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku


Reff:

Hanya satu pintaku untukmu dan hidupku
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku disiang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu


Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku


#Mr.Hubby suda pandai bukak blog aku...huuh..ari2 tanye aku update ke x..ahhahha..
disebabkn Suami Tercinta suda pandai membuka blogku.....ingin kutujukan lagu ini buatmu...*chewahchewah*..hee~~~

Abg, i love u so much...semoga kita tabah mengharungi setiap rintangan dan dugaan dialam rumahtangga ini..InsyaAllah

2 menepek jejak:

Syidah said...

try guna freegate yang oiii...kot2 dapat bukak

Leeyana said...

ade freegate..tp lembabest n sengalest laling....hahhah...