Sharing is Caring

td mase dok dgr product briefing,aku dok selak2 la planner aku...tetibe terselak plak kat 1 page ni...da lame aku tulis..terjumpe mase aku bace buku kot,pastu aku salin aje kat planner tu..huuh

oh yea setelah 15hari aku n Mr.hubby tertanya2,akhirnya persoalan itu terlerai suda...smlm "sahabat baek" setiap bulan sudah menjelma...sblm sahabat baek dtg tu, aku baru kol mak mertua tanye pasal aku xperiod lg..buat HGC -ve..aku risau...*uihhh nnt buat entry laen la pasal ni...best nak cite pasla mak mertua aku..hehhe...I LUV U MA...

meh aku nak share kat semua...

DOA & AMALAN UTK DIRI DAN MEMPEROLEH ZURIAT

Surah Al-FAtihah ~~ utk menenangkan hati & kuatkan ingatan..

Surah Maryam ~~ utk memudahkan ibu bersalin & peroleh anak yg sabar dan taat.

Surah Luqman ~~ peroleh anak cerdik akal & jiwa

Surah Yusuf ~~ Peroleh anak cantik rupa & akhlak

Surah Al-Hujurat ~~ banyakkan susu ibu & anak bersifat hati2

Surah Yasin ~~ ketenangan hati & anak tdk mudah terpengaruh dgn godaan syaitan yg mengajak kpd maksiat

Surah At-Taubah ~~ Utk membersihkan jiwa & terpelihara drpd maksiat

Surah An-Nahl ~~ Lahirkan anak yg berdisiplin..

semoga inya berguna buat semua.... ^_^

0 menepek jejak: