Tawaran hebat & memikat...


dear all...according to da tajuk...huhuh...aku nak offer buat bloggers2 yg berminat...



ni haa..SE Pendant..kakak aku kate bende elok pki..klu sape yg slalu keje ngadap PC aje, yg slalu buat kite fenin2 n migrain2....utk yg kerja bhgn kilang pon ok...yg slalu pki wrist band tu kn..haa same je la function nye tu...

Pendant ni harga asalnye = RM280...tp stlh diskaun = RM150

satu lg yg sdg dlm tawaran skrg, corset n girdle..ade gambar..tp model tu seksi plak..*blog ni lecturer aku bace jugak...shame shame la..haah...iye,ce'bob la tu..gagag*...ladies tau kan cmn ropenye corset n girdle tu..hehe..

okeh corset + girdle..harge asalnye = RM148.....stlh diskaun = RM100
kaler pilihan ade 2 : grey or black
aku pon dok pki girdle da lame..waktu peyed mmg aku xtgl pki girdle, bg kemas n xde la rase xslesakn..huhuh...corset je aku baru start nak pki..

b2b elok pki corset n girdle ni,kasi nmpk lebey ramping di hari persandinganmu...cheewwaahhh..

okeh sape yg berminat bleh la mail kat aku :

leenleeyana@yahoo.com/missleeyana@gmail.com

3 menepek jejak:

Qastalani® said...

ini yg malek noor punya tu ke?

aaapit said...

ekleh..segan pulak dia..mcm la sy..nak belikan utk isteri sy tak leh sbb dia tgh pregnant..

Leeyana said...

Miss Q--> nope bukan malek noor punye...

ce'bob--> hahha..xpa xpa...